piątek, 4 maja 2012

Some

Kocham te dni. Jak na razie majóweczka genialna, codziennie coś się dzieje, pogoda cudowna, więc nawet nie miałam czasu, a przede wszystkim chęci, żeby zebrać się do pisania.

Wpadłam dzisiaj na zdjęcia z sesji Magdy Frąckowiak dla Mango. Zdjęcia, jak zdjęcia, nic nowego i zaskakującego, jednak ubrania proste, ale bardzo świeże i chętnie przygarnęłabym któryś z tych zestawów. Tutaj kilka moich ulubionych.











A jak majówka, to kilka zdjęć ode mnie. Hahaha taaak, moje buty świecą w ciemności :D







A tu urodzinowa, neonowa czapa <3 Nie widać koloru, ale zrobię lepsze zdj.

3 komentarze:

  1. Świetne ubrania, również chętnie bym je przygarnęła!
    Widzę, że miło spędziłaś majówkę! ; )
    Bożee! Kocham Vansy! Gdzie Ci się udało je zdobyć ?
    A poza tym to mega masz czapke!

    Pozdrawiam i obserwuję! Z wielką chęcią będę do Ciebie wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd jest spódniczka z przedostatniego zdjęcia? ;>
    + mamy takie same czarne creepersy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że będę wpadać! Dodałam Twojego bloga do obserwowanych! ;)
    Aj zazdroszczę bo są nieziemskie! Mają cudowny kolor!
    Creepersy też masz świetne dopiero zauważyłam xd

    OdpowiedzUsuń