wtorek, 5 marca 2013

1st bday



Czwarty raz siadam do tego wpisu i w końcu się udało. Męczą mnie mega wyrzuty sumienia, że od tak długiego czasu nic się tutaj nie dzieje. Dzisiaj wyjątkowo z powodu jutrzejszej próbnej matury z polskiego, naszła mnie ochota na nowego posta, znowu sprawdza się zasada, że robię wszystko, żeby się nie uczyć.

Co do tytułu - 24 stycznia minął rok bloga. Nie wierzę, bo zleciało niesamowicie szybko, a robienie pierwszego wpisu pamiętam jakby to było wczoraj. Chciałam zrobić coś na zasadzie podsumowania, ale będzie ono dosyć skromne, czyli mix kilku zdjęć z zeszłego roku. Za to w następnym poście postaram się trochę bardziej, bo planuję sesję w studniówkowej sukience ze wszystkimi dodatkami, jakie miałam wtedy na sobie, więc już niedługooo.

Zapraszam na mojego instagrama - tutaj przynajmniej wrzucam coś regularnie, w przeciwieństwie do bloga ;>


































4 komentarze: